2018. szeptember 17., hétfő

Én, és a hitem.

A Máté Írása Szerint Való Szent Evangyéliom 7:7
"Kérjetek és adatik néktek; [4†] keressetek és találtok; zörgessetek és megnyittatik néktek.

Vasárnap elhagytam az igazolványtartómat benne az összes irat, bank kártya és 21 000.ft
Kibuktam,üvöltöttem,szidtam mindenkit mint régen. (a rehabon ezt visszarendeződésnek hívják)
Szegény barátnőm is kapott, bár ő rögtön intézkedett.. Egy jó barátom otthagyta a családját, hogy nekem segíthessen. Kölcsön adta az elveszett pénzt.
Ahelyett, hogy kértem volna az urat, segítsen megint kezembe akartam venni a dolgokat. Hol is van az én hitem ilyenkor. Szóval van még mit tanulnom főleg, hogy barátnőm ma felhívta a bkv-ét, és a pénzen kívül mindenem meg lett. Nos van min gondolkoznom.

A Máté Írása Szerint Való Szent Evangyéliom 9:4
"És Jézus, látva [3†] az ő gondolataikat, monda: Miért gondoltok gonoszt a ti szívetekben?
"Jézus pedig monda nékik: A ti hitetlenségetek miatt. Mert [11†] bizony mondom néktek: Ha akkora hitetek volna, mint a mustármag, azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen amoda, és elmenne; és semmi sem volna lehetetlen néktek."
Holy Bible
https://play.google.com/store/apps/details?id=hungarian.bible

4 megjegyzés:

  1. Kedves Abszintka! Először is, gratulálok az ötlethez, de főleg, a megvalósításhoz, hogy elindult a blog. Tetszik, mert őszinte, mert igaz, mert segítő, mert Te vagy. Örülök az írásoknak, várom a többit is, nagy szeretettel, és kiváncsisággal. Csak így tovább! H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Igen. Én is örülök, hogy végre a tettem is látszanak, nem csak a hangomat erősítem. Megkaptam Jézustól a kegyelmet a józanságra

      Törlés
  2. Hello Zsolti! Örülök az előre lépésnek... és hogy tart az út.... Annak pedig kimondottan hogy Jézusban egy rendkívüli útitársra leltél.... Csak így tovább! Szurkolok... és gondolok Rád....

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm .Bár jobban örülnék, ha név is lenne. De jó ezt olvasni

    VálaszTörlés