2018. szeptember 15., szombat

Üdvözöllek Látogató!


Nevem Zsolt.
Azért hoztam létre ezt az oldalt, mert sokan szenvedünk az alkohol nevezetű betegségben. 
Több tíz éves gyakorló alkoholizmus után, Isten, és nagyon sok ember segítségével, sikerült rálépnem a józanodáshoz vezető útra. Sztorim a történetek menüpontban találod.
Sok ember van segítségemre, sokat tanultam, tapasztaltam az aktív negyven év alatt.
Ezt a tapasztalatot, segítséget szeretném megosztani veletek.
Az AA (Anonim alkoholisták) ezt szponzorálásnak nevezik.
Nem szeretem ezt a szót, mert a szponzorálás a pénzt juttatja eszembe.
Mint tudjuk nálunk a pénz az egyik fő tényezője az ivásnak. Ha elfogy mindent megteszünk, hogy legyen, és folytathassuk kedvenc tevékenységünket az IVÁST.
Nevezzük inkább Segítőnek.
Miért is absztinka az oldal neve?
Sokan tudják, és nem kell ehhez érintettnek lenni, mit is jelent az absztinencia. Nos, hát én elneveztem absztinkának, ezzel is kifejezve örömömet, hogy sok év után meg ismerhettem.
Itt szeretném megköszönni, a sok segítséget, törődést azoknak az embereknek, akik végig velem voltak, és vannak a mai napig.
Istvánnak, aki több ezer km-ről is megcsinálta a blogot.
Pásztoromnak, aki nem szégyellt mellém ülni mikor koldultam.
Holland barátomnak, feleségének, akiknek köszönhetem az első lépést, a kórházat, onnan a rehabot. Akik a mai napig követik az életemet, segítenek, támogatnak.
Gyülekezetnek, ahol nem ítéltek el, befogadtak, szeretnek, imádkoznak értem.
Az intézménynek, ahol elindultam a józanodás felé.
A dolgozóknak, akik szeretettel fordultak felém, (bár akkor nem nagyon voltam szerethető.)
Segítőmnek, aki a mai napig követi életem, ellát tanácsokkal, javaslatokkal.
És sorolhatnám.
Istennek, akire végre rátaláltam.
Remélem, sokunk hasznára lesz az oldal.
Azt szeretném, hogy aki ide talál, kimondhassa gondolatait.
Tartózkodjunk, a sértő, lenéző megjegyzésektől.
Nem nevezünk meg intézményeket, rehabokat ahol esetleg megfordultunk.
Ha segítségre van szükséged keresd a Skype -on: absztinka. Ott beszélünk, ha bajban vagy, tanács kell, vagy bármi.
Felhívom figyelmeteket, hogy lesznek bibliai idézetek. Aki nem tudja ezt elfogadni, de mégis itt van mert tartozni akar valahová, őket is szívesen látjuk, de moderálom a hithez való negatív hozzászólásokat. Nem megengedett a kritika, lehet reagálni a bejegyzésekre, mert azt gondolom, a kommunikáció az alapja a józanodásnak.
Isten segítsen minket, a józanodás útján.

Pál Apostolnak A Filippibeliekhez Írt Levele 2:13
"Mert Isten az, a ki munkálja bennetek mind az akarást, mind a munkálást jó kedvéből. [12†]"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése