2019. február 2., szombat

2019.

Sziasztok!!!!
Az évem jól kezdődött.
Bár nem zártam valami hú de jól, azért elégedetlenségre semmi okom.
Voltak állás problémáim,de sikerült átadnom Istennek ezt a problémát, és év elejére megoldódott. 
Bár anyagilag nem sok, de sikerült ezt is elengednem. Hiszem, hogy ez a probléma is megoldásra talál, attól akinek hatalmában van ezt kezelni.
Ezzel a bevezető pár mondatommal szerettem volna tudatni veletek, hogy nincs már bennem félelem amióta Istennel járom az utamat.
Tegnap volt egy éve, hogy elindultam a józanodás felé, vagyis kórházba kerültem. 
Ma egy éve annak,hogy nem fogyasztottam alkoholt.
A rehabilitációm után, nem volt könnyű be illeszkednem,sem a magam választotta útra, sem az Isten által kijelöltbe.
Jártam a saját utamat, bár azt tanultam a rehabon,hogy nem szabad azt csinálni amit függőként tettem. 
Az első próbálkozásom, részben sikerült, bár nem fejeztem be a munkát, de kibírtam két alkoholista főnököt. Időben kiszálltam.
Az abból megkeresett pénzből sikerült megalapoznom a lakhatásomat. Az igazság az, hogy elszálltam nagyon a nyáron keresett havi 400 ezer forinttól, és újra bele vágtam a pékségbe ígéretem ellenére. Meg is kaptam két napon belül az úrtól az első jelet, hogy nem ez az én utam.
Aztán a második próbálkozásnál már kicsit erőteljesebben fejezte ki az Úr a nemtetszését, lebetegedtem, a nehéz fizikai munkától.
Ma egy olyan munkám van amit a rehabon is javasoltak, heti öt nap, napi hat órás munka.
Szeretek itt lenni, ez a munka meg alapozza a kitartásomat, folyamatosságot, erőt ad nekem.

Szép lassan rendbe jön minden. Minden amit régen szerettem volna csinálni azt most már megtudom tenni, van hozzá erőm,akaratom, kitartásom.
Ebben az egy évben , megtanultam betartani az ígéreteimet, megtanultam nem halasztani, vagyis mindent, ledobáltam magamról ami a régi énemre emlékeztet. 
Megtanultam szeretni magamat, másokat.
Tudom már mit jelent szeretni magam.
Elhagytam az ítélkezéseimet,bár ez nem mindig sikerül.
Nem hagyok magam után befejezetlen dolgokat.
Igyekszem nagyon nyugodtan viselkedni, kínos esetleg problémás helyzetekben.
Már nem magyarázok meg szinte semmit.
Nem akarok már mindig okos lenni.
És ami a legfontosabb nem iszom.
Figyelek magamra, a környezetemre.
Hát ennyi volt az elmúlt egy évem.
Köszönöm mindazoknak, akik végig voltak velem, figyeltek rám, segítettek, szerettek.

Uram!!!
Hálát, adok az elmúlt egy évemért.
Hálát a nagyfokú változásomért.
Az emberekért, akik segítettek ,hogy eljuthassak idáig.
Hálát azért, mert rám találtál mikor a legnagyobb szükségem volt rád.
Hálát, mert még mindig velem vagy.
Hálát a tudatért, hogy te irányítod az életem, és már nem kell félnem semmitől.
Adj békét, a sorstársaimnak, adj nekik fényt, hogy eljussanak a gyógyulás felé.
Vigyázz az utcán élő hajléktalanokra, a beteg emberekre,a gyerekekre.
Álld meg a barátaimat, hozzám nagyon közel állókat.
Add kérlek meg a megbocsátás kegyelmét, édes testvéremnek.
Jézus nevében kérlek Uram.
Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése